Mys ♥

Nu ligger jag i min nybäddade säng (som mamma bäddat), för jag kan fortfarande inte bädda min säng ordenligt så mamma får göra det.. Tänkte iallafall krypa ner under täcket och kolla på män som hatar kvinnor för tredje gången denna helgen. Undrar om jag verkligen vågar kolla på den helt själv (..?)

Har glömt att nämna en sak, igår så åkte jag ju till kågeröd med linn och emmely.. Sen tog vi tio bussen hem så stack jag hem till elin, där julia också var. Så kollade vi klart på sista delen av män som hatar kvinnor sen ca 2 timmar senare stack vi därifrån hem till Julia, sen cyklade jag hem *själv* i mörkret, ush.. Men när jag är två gator ifrån mitt hus, hör jag en man skrika, sen helt plötsligt står han framför min cykel och skriker "-du måste ha lyse på cykeln, sen på något sätt är han mitt på gatan eller han hade liksom gått ifrån mig en bit, så cyklade jag allt vad jag kunde där ifrån, sen skrek han något efter mig, gissa om jag blev rädd? Gud, vad äckliga människor det finns, speciellt alkohol påverkade ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0