Kvällsblogg ♥

Godkväll eller nåt :) allt bra? Jag mår helt okej. Fast var lite upprörd för ett tag sen, men mag(värken?) har gått bort nu, det kan bero på stress? Det har ju blivit rätt mycket på sistoende..

Åt iallafall kvällsmiddag för ett tag sen billy's panpizza, nyttigt och bra! Sen har jag druckit varmchoklad också, och kollat på gossipgirl! Men det jag skulle komma till var att jag har suttit och disskuterat med mamma en hel timme typ om en sak som hände i skolan (saker som jag inte vill ta upp här)  Och jag är fly förbannad dock inte på mamma utan mina lärare, får man göra så?  Känner att jag inte får svar på en hel del saker och det är rätt frustrerande. Men imorgon (ifall jag ska till skolan) ska jag prata med min mentor. Sen får vi väl göra det bästa utav situationen "om det nu går"

Nu ska jag smörja in mig med body lotion, fixa lite med min hy, nattkrämer osv..
Men uppdaterar innan jag går och lägger mig lovar♥

Kommentarer
Postat av: PUSSEN PÅ BUSSEN

du vet vart billy's pannpizzor sätter sig va? ;) som bilringar :D haha skoja!

2009-09-14 @ 23:36:58
Postat av: eliza

hej, du jag undrar vart du har köpt din jeansjacka, tycks inte sett den någonstans :(

2009-09-14 @ 23:37:36
Postat av: Anonym

ps. vänligt med svar tack

2009-09-14 @ 23:37:51
Postat av: Anonym

/eliza

2009-09-14 @ 23:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0