Godmorgon

Hej på er ♥ Sovit gott? Fast dom flesta av mina läsare är väl i skolan? Själv är jag sjuk.. Skönt att kunna ta det lugnt och göra absolut ingenting men ändå tråkigt att ha huvudvärk & ont i magen. Jaja, har fått i mig lite frukost eller "frulle" som vi säger i Skåne! Har även kollat lite på tv "vecko revyns blog awards" och kissie var den nominerade, vet inte riktigt om jag tror på den lilla kissekatten? För i tv påstår hon "jag spelar bara en roll i bloggen" eller såhär "dom flesta blir chockade när dom träffar mig i verkligheten" Men vem vet kanske hon talar sanning?

Nu sitter jag och tittar på ett program som heter rock of love på tv400 patetiskt lr vadå? Det är 25 "heta" brudar som ska börja dejta, (ni vet han som var med i poisen) Bret Michaels, men iallafall ska dom börja dejta honom, och det är så patetiskt att man inte kan sluta kolla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0