@ elin

Hej alla bloggläsare♥, riktigt usel uppdatering från min sida idag! Men har ju inte varit på bästa blogghumör och har dessutom varit i skolan och sen lund direkt efter det.. Blev dock inte så mycket handlat i Lund fast Elin hittade ju massor med fina saker!

Nu sitter jag och pluggar och dricker mango vatten och äter billy's panpizza! Sen ska jag och elin kolla film väl, sover här idag! Elins föräldrar är ju bortresta, och jag vet ju själv hur det är att vara hemma helt lonely! Not fun..

Men vi hörs senare, puss puss


Det här trodde ni inte om mig va? Nej men faktiskt elin som tvingat mig! Har ju prov på satsdelar imorgon gäsp*.. Bla bla bla


nysduschad elin söt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0