Black eyed peas live!



Hej bloggläsare, dags för mig att tycka till lite! Satt nyligen och kollade på ellen's show (kanal 5) och såg att black eyed peas var där och gästade, självklart blev jag överlycklig eftersom dom är grymt bra♥ Men sen när dom började sjunga blev jag riktigt besviken och en aning chockad, för dem var inte alls så bra som dem brukar vara. Okej visst publiken var kanske inte den bästa men ändå jag tycker dem kunde gjort mycket bättre, och dessutom sjöng Fergie lite falsk på vissa toner när dom uppträdde låten boom boom pow! Hm, skärpning kanske?



Black eyed peas (live)


I gotta feeling deras senaste singel

Kommentarer
Postat av: osterberg

fin blogg!

2009-09-15 @ 17:12:04
URL: http://osterberg.blogg.se/
Postat av: anonym

vart gör du dina sånna "alice dissar"?

2009-09-15 @ 17:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0