Godmorgon

Hej på er alla bloggläsare, jag kan säga såhär att jag var lagom trött när jag kom hem igår runt tolv.. Hade ingen ork att ens sätta igång datorn..? flåt Konstigt nog somnade jag direkt, hade till och med sovit lite innan men var ändå jätte trött!

Igår så var vi hemma hos tvillingarna (hampus&jesper) Där var typ Christian, Rickard, och sen kom några fler också.. Hade en jättemysig kväll och hoppas ni också haft det!
Just nu: Just nu ligger jag och funderar på ifall jag ska städa mitt rum eller inte? Jo får nog göra det.. För när mamma kommer upp sen lär hon inte bli glad!

Såhär ser mitt rum ut:
 
euw

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till med städningen då xd. Det är såå tråkigt att städa ...

2009-10-03 @ 10:58:47
URL: http://matildalidfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0