duschen nästa

Hej på er igen, nu har jag pluggat massvis.. *inte* Usch, har inte pluggat ett skit.. Men Joshua är hem kommen, och har faktistk saknat han på nåt konsitgt vis? Att ha en störig bror omkring sig hör till vardagen helt enkelt =)

Detta blir mitt sista inlägg för idag, är rätt trött även fast jag bara legat och sovit hela dagen. Måste ta en dusch nu sen ska jag kolla färdigt Björn bröder, världens sorgilaste disneyfilm (nästan)  somnar väl ifrån den idag också.. Tänk er att nu har jag skrivit ännu ett helt onödigt blogginlägg.. Men jag Hoppas ni gillar det! Puss



sovgott♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.freestreet.se/?r=21889



gå med nu och samla poäng, få presentkort i affärer som HM, JC, Din Sko, Åhlesn och KICKS.



Kostnadsfritt.

2009-10-08 @ 23:13:19
Postat av: sofia w

ska börja fara mot skolan strax. Själv?=)

2009-10-09 @ 07:00:34
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0