091005 ♥

Hej bloggläsare ♥,  kom hem från skolan för ett tag sen... Haft en rätt tuff dag, eller. Var inte med på sista lektionen, utan var hos kuratorn.. Vad vi pratade om tar jag absolut inte upp här i bloggen, dels för att det inte handlar om mig, och dels för att jag har ett privatliv? Och föredrar gärna att det stannar privat..

Nu har jag suttit och accepterat en massa vänner på facebook, & lagt till en del också ;) Gossip Girl börjar snart, så tänkte göra nåt att äta nu, =) Vi hörs sen? Puss

 
Fjortis tröjan är på! Men använder den typ bara hemma nuförtiden, alla går ju runt med sånna här i alla möjliga färger, sådan tur att jag inte är alla ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG BLOGG SJUKT MYCKET

2009-10-05 @ 15:52:13
Postat av: Anonym

håller med dig ;)

du vet vem, haha

2009-10-05 @ 19:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0