to get to the dream you gotta work as a team <3

hann inte blogga imorse, sen har jag spelat fotbollscup hela dagen =D


Häljarp (vit)

krigarna!

haha, ;) älskar er!

prisutdelning :D

HÄLJARPS IF! Fan vad jag älskar er!

prisutdelning!

haha, :) how cute?

första plats, så grymt härligt tjejer!

Det började med att vi spelade lika den första matchen mot torn
2-2, sen vann vi emot glumslöv och sedan mot uppåkra, sen gick vi vidare till semifinal och då vann vi emot torn =D Sen blev det då final då mötte vi arlöv, det var rätt tufft och det slutade 1-1 sen spelade vi ytterligare 2 min, men det slutade 0-0 sen skulle man plocka ut en spelare, och jag wardh och bengan spelade. Den som gjorde mål först vann då =) När det var 14 sekunder kvar, gjorde jag MÅÅÅÅL!

Fint brudar, detta tar vi med oss till nästa cup <3


Kommentarer
Postat av: sara

SÅ JÄVLA UNDERBART!

FAN VAD JAG ÄLSKAR HÄLJARPS IF! <333333333333

2009-11-22 @ 22:02:01
Postat av: Anonym

SÅ SJUKT JÄVLA BÄST ÄR VI ALLTSÅ! :D:D

JAG ÄLSKAR OSS SÅ JÄVLA MYCKET! :D:D:D<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-22 @ 22:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0