Saknar sommaren-09


hampus & saga <3

Amanda, måns & jessica, en galet mysig dag på stranden <3

Min och veronikas cykel tur till tågarp, tror vi käkade mjukglass ;) alltid gott! det var en av dom varmaste dagarna i juni eller juli ;)


Mina dagar med lovisa och thimo, som dock tog slut snabbt :(



En rent ut sagt GALEN! Kväll, med pommes och jasse <3


love u guys!


eskilscupen, wow! Haha, <3


Lökig bild, jadå! But it's jessica maaaan! :)


elin <3 påväg hem ifrån stranden!


cup denmark! Åh vad jag saknar det, <3<3


cup denmark, kan inte komma på nåt som slår det! :) åh, fan vad jag saknar det..


malmö festivalen med härliga människor <3


på hotellet i sthlm, :) härlig resa!


<3


innan malmö festivalen :)


14- juli mammas födelsedag PH: Joshua och Ines


torparkväll :)


torparkväll :)


torparkväll :)


lovisa alice :)


PH: alice taget av sigrid bondeson :)

Har varit med elin hela dagen, lagat mat och nu ska vi ut =)


Kommentarer
Postat av: diilan

pluugga e bra . sj har jag pluggat o svarar på kommenterar nu ,

ps. sista bilden var fin :D

2009-11-17 @ 16:01:15
URL: http://aboutdilan.blogg.se/
Postat av: jessica nilsson

hahaha, guuuuuud vilka bilder på mig! :D

du är super fin!

pusspuss <3

2009-11-17 @ 19:10:18
URL: http://jessicakristinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0