Seems like we are so gone



Såhär har jag gått runt i princip hela dagen! Mysigt va?

Hej!
Jag och mamma var uppe på vinden för ett bra tag sen och letade upp ett par gamla godingar, haha! Hittade rätt bra bortglömda filmer som låg där och samlade damm, fast nu ligger dom på mitt rum, och jag ligger i min sköna säng och funderar på vilken jag ska börja med.
Känner mig lite halvt nere idag, började med att jag hade jätteont i halsen imorse, sen en del andra saker. Bäst om jag går ner och gör en stor kopp tèe nu. Vi hörs sen, love!

PEACE OUT


 Skorna btw, är ifrån DIN SKO! Tror dom ligger runt 300-400 kr


Kommentarer
Postat av: saga <3

du är ju fasen sötast!! på jorden!!

2009-12-25 @ 21:56:51
URL: http://sagabohinen.blogg.se/
Postat av: erika

Fattar att du föll för skorna nedan! så sjukt snygga! :o

haft en bra julafton? :)

kram

2009-12-25 @ 22:02:30
URL: http://erikabrice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0