NYTTNYTTNYTT.


grå tisha ifrån bik bok  en vattenfast mascara och en i färgen black ifrån h&m bh + trosor also h&m svart 3/4 tröja from JC Smycken: Halsbandet kommer ifrån JC pärlorna och ringen ifrån glitter berlockarmband ifrån sisters (ifrån det omtalade märket pearls for girls)

Var ju som sagt ute på väla idag, ?bland alla andra shopping galna människor? Blev helt utmattad, somnade till dirr på soffan när brosan satte på en film! så nu är jag rent av ännu mera trött, och känner för att sjunka ner i soffan igen och koppla av. Hoppas ni har haft det bra där ute bland rean, jag ska dit imorgon igen! Är långt ifrån färdig, fast får passa mig lite nu eftersom  jag börjar bli sjuk! Typiskt att det alltid ska hända mig när allt roligt börjar, aha får hoppas att jag är frisk till nyår bara!
PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: Anonym

galet snyggt du klär dig!

2009-12-26 @ 23:56:17
Postat av: Ida

Jomenvisst. Fast man har en anledning till dålig ekonomi & att träffa släkten såklart. Haha :) Och framförallt svulla som fan. :)

2009-12-27 @ 00:13:28
URL: http://tobeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0