året som gått alltså 2009

 

ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig? - helt okej
Bättre än förra året? - tveksamt, men ja eftersom nu spelar i världens bästa lag!
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - danmark soccer festival<3
Har du flyttat under år nollnio? - nix
Har du hittat en ny låt som du älskar? - några stycken faktiskt 
vilken? - running up that hill-placebo
Har du kysst en främling? - hahaha, ja.

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio? - inge vidare.
Har du varit kär? - kvittar väl
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ohyes
Har du haft ett hemligt förhållande? - nop

SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - nje.
Har någon i din släkt avlidit? - nej
Har du slagit någon med knytnäven? - haha, min bror igår faktiskt!
Varit i slagsmål? - nix

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - jo, det har jag väl
Isåfall vad? - äe spela roll :D
Har du skämt ut dig? - har jag säkert ingår halvt i min vardag.
Har du ljugit för en vän? - inte en riktig vän isåfall
Har du varit ute en hel natt? - inget jag minns
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - yes
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - ja det med

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? - linåker
Hatar du ngn på din skola? - ingen jag kan komma på, men det finns många människor som jag tycker mindre om
Har du gjort ngt framsteg? - absolut
Haft alla rätt på ett prov? - ja, :D haha faktiskt!

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? - många <3
Har du förlorat en vän? - det med!
Har du haft en relation med en vän? - nej, inga relationer this year.

Vill bara berätta.. Det absolut bästa med detta året har varit min lilla (eller rätt stora) förflyttning till häljarp, ni kan inte ens ana hur underbart det laget är, all my love to you

Btw! Detta året är mitt nyårlöfte att koncentrera mig mer på mig själv -mindre på andra, fokusera på mitt skolarbete och äta mindre godis! Kan ju försöka iallafall? Love

Kommentarer
Postat av: pommes

älskar dig alice,hoppas på en underbar resa till sommaren med laget igen! (:

2009-12-31 @ 00:14:23
URL: http://louisefritz.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

svalöv är bäst

2010-01-01 @ 16:04:11
Postat av: Anonym

skojjjjjja

2010-01-01 @ 16:05:59
Postat av: linn

värkar som du har haft ett bra år

2010-01-01 @ 20:38:53
URL: http://polanochpyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0