SKITSNACK!


Vilken tjej är inte bra på att snacka?

Det är väl något som alla njuter av? justde skitsnack tills det handlar om en själv, för det är väl det värsta alla vet? När man får höra att någon gått bakom ryggen och svikit en, då hugger det riktigt tag i hjärtat. Man känner sig helt förtvivlad på nåt konsigt sett, varför gör vi det själva om vi nu inte vill höra det? Jag "erkänner" jag älskar att höra skitsnack, jag älskar att snacka också, men jag ska verkligen försöka att inte lägga mig i alla andras liv, för när man tänker efter är det helt ointressant egt.. Är jag inte inblandat har det inget med mig att göra? Varför bry sig då liksom.. Man gör ju bara personerna arga eller ledsna, klart man har ju fått vara med om en del s.k skitsnack "incidenter" och nu när jag tänker efter handlar det bara om folk som lagt sig i..

Har man en vän som snackar skit om andra, hur vet du då att den personen inte gör likadant mot dig nästa dag? eller kanske bara en timme senare..






Såhär kan det gå när man inte håller tyst..

Kommentarer
Postat av: Anonym

så kan det gå! håller med dig helt och hållet

2009-08-29 @ 22:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0