Hemma från skolan..

Hej bloggen♥ 
Kom hem runt fyra från skolan, det har varit rätt mycket chill för att vara skola, fotades runt elva sen hade vi idrott puh! Sprang så jag dog, har rätt dålig kondition om jag får säga det själv.!? Och sen när vi hade matte delades vi upp i tre grupper den första var för elever som hade det svårt för matte eller som failade på diagnosen vi hade i... igår, och en som då klarade den diagnosen, den tredje gruppen var för dom som hade svårt att koncetrera mig (tror jag..?) Och ni kan ju gissa vilken grupp jag hamnade i... TRO DET ELLER EJ! Men jag var en av dom som klarade det! Haha wiho, synd att jag redan ligger bak i matten (eller så ligger alla andra före?)

När jag kom hem städade jag mitt rum, dammsugade till och med.. Men tänkte plugga lite nu...
Puss på er vi hörs ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0