090823 morgon weeebcam!

Godmorgon bloggen och alla läsare! Blev en rätt mysig kväll igår, har sovit riktigt gott inatt somnade bara ifrån allt. Glömde borsta tänderna och allt, euw men får väl göra det dubbelt så länge idag. Haha om det nu fungerar så?

Vaknade iallafall av att J skickade sms, höh vi ska nog träffas idag igen woho sen gick jag ner ett tag, men blev riktigt trött så jag gick upp till min säng igen, och då var det några snorungar som busringde till mig, så tänkte jag, nu kan jag lika gärna stiga upp eftersom jag redan är väckt två gånger men skit i det. Nu får ni njuta av mitt härligt långa inlägg på länge. Haha om man nu kan säga så.. lite morgonglada bilder bjuds det också på. Och idag är jag fakiskt jätteglad. skriv upp det!

Puss på er alla sålänge ♥


sånt här gillar vi...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0