Q/A

Ida om Pippi tröja: Var kommer tröjan ifrån? Jätte fin :)
Svar: Tröjan är köpt inne på Camilla! :) tack så mycket!

Hanna
om Midsommardagen!: Alltså, hur mycket dricker du egentligen?? Du är sexton...vem köper ut till dig? Din mamma?
Svar: Hur mycket jag dricker? Ja, med måtta skulle jag väl säga? Men igår eller ja idag, blev det väl lite för mycket. Men det är ju bara midsommar en gång om året, eller hur var det nu girls??? Haha, ja jag är sexton, jag brukar festa med äldre personer så då blir det att man dricker lite mer än vad andra 16-åringar gör. Min mamma skulle aldrig köpa ut alkohol till mig, och var jag får tag på det spelar väl egentligen ingen större roll :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vet din mamma om att du dricker är det ju lika illa som om hon köpt ut. Följer man bloggen fattar man att du dricker ofta och inte med måtta. Vem försöker du lura? Ju tidigare man börjar och du

verkar ju hållt på över ett år minst, ju större risk för alkoholism och skrumlever!

2011-06-26 @ 10:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0