Trots alla gånger som jag svikit dig är du den ända du är



Ibland när jag saknar dig så tänker jag på oss och alla minnen som vi delar.
Ibland när jag tänker på dig så känner jag hur mina tårar faller ner för kinden

Jag tänker tillbaka på det du och jag gjorde tillsammans, du vet vad jag menar. Allt jag har
sagt har jag faktiskt menat. Men tiden den vände det finns något bra i det som i det som vi gjorde det minns
jag idag. Det enda jag har kvar är det finaste jag har är det minnerna med dig och dom kommer alltid leva kvar.

Har du glömmt all den kärlek jag givit dig? Trots alla gånger jag svikit dig.

du är min andra halva, och innan jag träffade dig visste jag inte hur det kändes att vara hel och sen träffade jag dig. Och nu vill jag inte gå tillbaks och vara halv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0