MOVES LIKE JAGGER


Hej på er fina bloggisar!!! Kom hem ifrån skolan för ett tag sen, ligger i min säng och ska snart baka muffins åt min bror som han ska ha med sig till skolan imorgon... (mest för att jag är VÄRLDENS bästa syster) Sen ska jag plugga lite, slänga mig i soffan och kolla pretty little liars. Har haft en braa dag med mina tjejeer i skolan! Första lektionen blev inställd pga regn. Haha awesome? MASSA KRAMAR


" How did I let him come back, she wants you, I need you
Please tell me to stay, she says that she
loves you like i love you
But you know that it ain't the same

We had a fling this I know but we got a thing... She gotta let yo go
Cause now I'm
actin crazy I'm out here callin you baby
I shouldn't have let you hit that cause now I can't forget that"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0