20 mars


Denna helgen har jag faktiskt kommit till underfund med lite olika saker, 1. detta är första helgen på kanske lite mer än ett år som jag inte träffat Lovisa (om man bortser ifrån resor osv.) har glömt hur det känns att sakna henne. 2. Hur mysigt man kan göra det på ett rum, med lite inspirations källor här och var. 3. Hur jäkla bra jag har det här i Landskrona! 4. Om man jämför med hur jag mådde i början av året, så mår jag nu tusen gånger bättre! Får väl tacka det figurer som förgyller min vardag, min otroligt starka mamma, och min störda bror (som faktiskt är bra ibland, tro det eller ej) och min absoluta bästa vän, Lovisa. Vad skulle jag gjort utan er?!

Solsidan, takeout food + min familj! Hello sunday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0