nostalgi

Kärlek vid sista ögonkastet- Maskinen
One time -Justin Bieber
Summerbreeze- Johnossi
What's the point- Johnossi
Teenage dream- Katy Perry
Cooler than me- Mike Posner
Jag är en vampyr- Markus Krunegård
Please don't go- Mike posner
Man must dance- Johnossi
Elegi- Lars Winnerbäck
Från och med du- Oskar Linnros
17 juni- Afasi, Snook
The building- Looptroop rockers
Up saw liz- Stromae
Bodybounce- Akon
Dynamite- Taio cruz
Whataya want from me- Adam Lambert
Alltså fan, jag hade kunnat hålla på länge. Hela jäkla förra året spelas upp i mitt huvud när jag lyssnar på dessa låtarna. Insane.
Länken går till min spotify list. Har ingen ork till att klicka in alla länkarna. Har en huvudvärk som heter duga. Och mår allmänt piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0