JAG FÖLJER MED DIG HEM IKVÄLL


Idag fick jag en dkny parfym, en söt blomma, 800 kr och en timbuktu biljett ♥♥♥♥♥
Hej hopp! Vill först och främst tacka alla igen som gjorde min Lördagkväll grym, sen vill jag tacka mina fina kusiner och min moster + Eva-Kari, Wilmer och Steffi som kom hit och firade mig idag, vill även tacka min fina underbara bästa mamma som gjort allt detta möjligt. Du är bäst ♥ Sen alla underbara 500 personer som sagt grattis till mig på facebook, alla fina sms jag fått osv. Ni är underbara!!!!!!!

Åkte in till Malmö och mötte upp mamma, åt sushi, öppnade presenter, pratade, solen tittade fram så vi satte oss på uteserveringen.  Det går inte att beskriva dessa två dagarna. Så jäkla underbara, jag är nog världens lyckligaste människa (och tröttaste...) Min familj, min släkt och mina vänner är så jäkla underbara! Och fina presenter har jag fått, jag är en mycket nöjd tjej som går och lägger mig ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0