95/06/20-20/06/11


Bilder sen niornas avslutningsfest,↑ hur länge har ni inte fått vänta på dessa bilderna?! Det var förtidsinställt inlägget igår. Själv somnade jag på soffan runt halv tolv och väcktes av att Joshua började sjunga prick tolv, då blev jag mest irriterad eftersom jag hatar att bli väckt, men nu när jag tänker efter var det rätt gulligt gjort! Efter det gick jag och la mig i min nybäddade säng på mitt RENA rum!!!  Och hur glad blev jag inte när jag vaknade upp till alla fina sms mina vänner skrivit, cirka 200 gratulationer på facebook redan. Ni är så jäkla underbara!! ♥ Igår pantade jag 52 burkar och fick 6 kr, HELT KLART VÄRT ALLTSÅ! haha, ibland suger livet hårt! Idag är det min födelsedag, så jag ska luncha med mamma öppna paket och mysa i stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0