MINIPAUS


LillAlice är med i Åhus! Såklart
Kom och tänka på detta, att jag nog inte vill blogga alls under tiden i Åhus. Inte ens förtidsinställa inlägg. Jag menar, jag är hemma på lördag kväll igen så då kan jag lika gärna ta en liten "mini bloggpaus" under tiden. Dessutom kommer jag säkerligen inte ha något vettigt att säga ändå. Men hoppas ni har det jättebra!! Nu ska jag sova i tält tre nätter, svettas med två tjejer och bara inte tänka på något/någon här hemma! HUR SKÖNT? Jäkligt skönt.

Bara så ni vet så är detta det sista inlägget jag troligtvis gör innan jag sticker. Men antagligen så har vi fått upp vårat tält vid detta laget, hunnit äta middag, chillat lite. Kanske bekantat oss med lite nytt folk? (vi är inte dom som är dom) Men vi hörs när jag är hemma igen ♥
See you guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0