I DON'T CARE WHAT THE PEOPLE MAY SAY


lite sushi i väntan på att bli insläppta!


Erik Hassle (med en fett snygg trummis som jag bara fick suddiga bilder på </3) Men han var grym!


Rasmus Sebaach

Veronica Maggio, alldeles för fett! Skönaste tjejen ever. Asbra live också!

Hejhej! Ursäkta för den usla uppdateringen. Men har faktiskt haft mycket att stå i, igårkväll var underbart. Vet inte hur många gånger jag viskade i Lovisas öra "fytusan vad underbar hon är" ja det blev en mycket lyckad kväll. Speciellt när hon gick av scenen och vi trodde det var slut, (blev fett besviken medtanke på att hon inte spelat min favoritlåt "finns det en så finns det flera") så bara kommer hon tillbaka och spelar den. Det var då tårarna kom, magiskt!!!! Imorse gick jag upp 08.30, det tog emot. Speciellt eftersom jag har jätteont i halsen och ont i ryggen. Men helt klart värt det!!! Dessutom fick jag sluta 1,5 h timme tidigare på jobb! Nu ska jag duscha och sova. Sjukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0