FEST OUTFIT


Såhär såg jag ut innan jag och töserna begav oss emot en hejvild kväll!!!

Kan berätta om min gårdag, jag började ju med en powerwalk och sen åkte jag in till Malmö för att träffa mamma. Blev en del shopping, blandannat skjortan på bilden, skjortsen, skärpet, 2 nya bhar, bikini och ett linne. När jag väl kommit hem ifrån Malmö tog det cirka 15 minuter innan jag hunnit packa ner alla saker och var utanför dörren igen. Begav mig till Svalöv, fixade mig, förfestade med Elin och Julia sen åkte vi till Billeberga träffade gamla klasskompisar ♥♥♥ festade med folk som jag inte träffat på år och dagar, sen spårade festen så vi åkte till Helsingborg, för vild kväll alltså! Men det var roligt. Lovisa, Malin , Elin och jag somnade gott runt halv 5 imorse. Idag käkade vi fett god kebab till frukost!!!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0