We don't care about the old folks


bild sen tredje november 2010 p-p-ppartylovers
Godmorgon alla morgonpigga läsare! Låg å vred och vände vid fem imorse och kunde inte somna. Otroligt vilken energi jag hade. Vid tjugo i sex tog jag på mig löparbyxorna, varmt underställ och joggingskorna och bestämde mig för att springa en runda i nersläckta Bjärred. Ni kan tro att det var fint att se hela Malmö ifrån havet, man såg hela turning torso och hela staden var upplyst av gatlycktor. Tråkigt att det var så halt bara!!!
Har duschat så nu sitter jag och myser i hoodtröja och joggingbyxor i väntan på att Mamma ska vakna och laga lite frukost. Men ha en grym dag! Peace out

Kommentarer
Postat av: Henrikvera

Great site! Lots of useful information!

2011-12-01 @ 17:30:40
URL: http://henrikvera.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0