MUSIC/HOMEWORK


Gör min musikläxa...
Lars Winnerbäck fick givetvis vara med. Han är bäst

..-Jag har valt att presentera en låt av Lars Winnerbäck
den heter Från kylan in i värmen, och singeln kom ut i slutet på 2009
och finns med i hans senaste album, tänk om jag ångrar mig sen ångrar mig igen
Jag valde låten eftersom vintern känns så otroligt lång.
Och för att Lars Winnerbäck är en av mina favorit-artister
och det är bara ett fåtal låtar som jag inte tycker om som han gjort.
Överlag är hans musik grym  hans texter lyckas oftast stämma in på min vardag.
Här kommer en del av låten som jag tycker stämmer in otroligt bra just nu.

Evighet som kändes som en evighet på riktigt
Du kan låna mig igen
Du kan förbruka mig igen
Dom himlarna har lämnat mig för länge sen
nu vet jag hur det känns
Jag hatar att bli liten
och vintern är så satans lång igen"


Hur bra är inte hans låtar?! Hoppas på att det inte låter allt för dåligt då vi faktiskt ska presentera detta i mikrofon. Go'natt sweeties

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lars winnerbäck är bra:)! Och du är otroligt vacker:) kram

2011-01-25 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0