I feel so lost

hej alla nattugglor. Lovisa kom hit, mamma hämtade upp henne på vägen och hem kom de med grillad kyckling potatis sallad, mobilt internet (great mum!!!) godis osv. Vi har kollat tre filmer, ätit middag på golvet. Och bara haft det jäkligt mysigt!
Just nu ligger jag i min säng, jag har lyckats skapa en miljö på cirka 2 timmar som jag faktiskt kommer sova gott i. Det kommer bli bra det här, jag känner det på mig sålänge jag har stöd från min bror, min absolut bästa vän och min fantastiska mamma klarar jag nog det mesta ♥


Imorgon, eller ja idag(?) ska jag träffa tösen längst till höger på bilden. Min barndomsvän som jag inte träffat på alltför länge. Ska bli supermysigt!

/girl on the way

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vad har hänt? Varför har ni flyttat?

2011-01-04 @ 09:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0