friday


sen i somras när vi var i England

Åkte hem till Lovisa efter skolan, sen vid fyra tog vi tåget tillsammans dock skulle hon till Malmö och träna. Har precis kommit till m-huset efter en crazy tur. Hoppade av tåget i Lund och tog bussen till Bjärred (trodde jag) Men när jag inte kände igen mig fick jag lite panik och hoppade av bussen. Då hade jag hamnat i löddeköpinge(?) Ringde mamma och berättade var jag hamnat, då började hon skratta i andra sidan luren. Känslig som jag är började jag givetvis gråta, inte kul att stå och frysa (converse idag igen, korkat) inte känna igen sig, det är mörkt och man är trött efter en seg fredag. Ja ni vet känslan? Men nu ligger jag och tinar i sängen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0