Flyger högt men jag landar så dåligt

Åkte till Lovisa igårkväll. Runt sex-sju tiden åkte vi in till Landskrona för att hyra film, kom hem åt tacos och proppmätta som vi blev slängde vi oss i soffan och hällde upp lite mer än 1 kg godis i några skålar, och efter att ha kollat på en film kom Anton S, Jim och Linus för att hjälpa till att äta upp lite godis kollade även på skräckfilmen  boogeyman. Slutade med att dom gick hem runt 3-tiden när både jag och Lovisa halv-sov. Trevligt avslut på lovet iallafall!
Nu har jag precis badat i m-huset tagit på mig otroligt mysiga kläder, tänt ljus och tänkte slänga mig i soffan och kolla på filmen dear john. Njuta det sista av ledigheten helt enkelt. Puss

saknar dig vålle, världens finaste hund

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är m-huset?

2011-01-08 @ 23:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0