answer

Påtal om flytten fick jag en kommentar av Nicole! Fint att du kommenterar så flitigt, synd att jag inte vet vem du är.. Men ja iallafall så skrev Nicole såhär: Hej fina! Anade att det var nåt sånt. En liten fråga: Kunde inte sin mammas sambo flytta? Ni är ju ändå tre, du går i skola där, har en massa kompisar etc? Jättetråkigt men vad gör man när kärleken tar slut?

Tröstekramar!

Svar:
Ja, vad gör man när kärleken tar slut? Nej men, min mammas sambo har ju bott där i 11 år. Det var hans hus. Osv, klart det hade varit lättare ifall han flyttat, men ja inte lätt att sparka ut någon ifrån nåt man inte äger själv. Jag har massa kompisar där, men går bara en termin till sen slutar jag nian och jag har inga planer på att göra mitt gymnasieval inom svalövs kommun. Så tycker faktiskt inte det är så himla farligt med tanke på att jag faktiskt velat flytta ifrån Svalöv ett bra tag, dock trodde jag inte det skulle vara lika jobbigt som det blev. Men tack återigen för dina fina kommentarer ♥



Bild sen dagen vi slutade skolan när det var otroligt mycket snö ute, och på tal om snön. Thank god för att det töar bort, förhoppningsvis blir det ingen mer snö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0