you're actin like a chick all the time

Home sweet home!  Fan rullade hem ifrån Oskar för någon timme sen, har verkligen känt mig som en riktig femton åring idag. Åkt moppe utan hjälm, suttit bak på moppe, ätit alldeles för mycket osv. Härlig dag iallafall!  Glömde berätta att Ebba och Julia kom hit igår, satt och snackade och hade det trevligt. Nu ska jag kolla heroes. Puss

Hur känns det att bo i Landskrona/lägenhet och pendla?
Det känns bra. Skönt att bo i ett mer civiliserat samhälle, och pendla på morgonen är bara skönt. Och det här med lägenhet har väl sina för och nackdelar.
Fördelar: Jag kan duscha EXAKT hur länge jag vill, har ett mycket större rum här, har inga snedväggar på mitt rum, inte så långt till alla saker.
Nackdelar: Måste ta hänsyn till dom under oss, mycket trappor att gå uppför varenda dag, inte så många ställen man kan vara själv på (förutom sitt rum).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0