Dance like nobodys watching

Hej på er! Hade en grym fredag igår, träffade nytt folk, festade och hade det jävligt roligt! Var hemma runt halv tre, med skoskav, halvtaskiga kläder, lite smålockigt hår och en jävulsk huvudvärk. Mår som jag förtjänar denna lördagsmorgon om vi säger så! Ska iallafall snart ta en dusch, sen slänga mig på soffan. Ska chilla stenhårt idag! Hoppas ni hade en trevlig fredag igår. Catch you latero!


Julia visar oss lite moves

Söt men busig chey som blev "innelåst" haha.

Jag och Jessyyy


Måste säga att det var en otroligt rolig överraskningsfest, lite halvtaskiga mobildbilder och de fyra sista har jag snott av Emmy!  bättre än ingenting iallafall!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

HAHAHAHAHAHAH robin.. wtf, hur känner du honom? xD :)

2011-02-06 @ 15:07:03
URL: http://aasjak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0