Dagens: Veronica Maggio- Jag kommer

Håller mig ganska kortfattad idag, dagen har i princip sugit sen start. Trött på att gå upp tidigt nu, trött på kylan, trött på allt som har med skolan och göra, trött på att vara trött HELA tiden. Jävligt trött med andra ord. But what to do? Fredag imorgon, sen håller vi lov. Jag håller lov! Den meningen är som godis för öronen just nu. "Jag håller lov" ja ni anar inte.

Hur dansar du?

Bra fråga, har verkligen ingen aning. Lärde mig julgransdansen på senaste festen, alltid nåt ju!! Haha


"Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka
För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0