SEPTEMBER/2010

En väldigt dryg månad. Men skolan rullade på, hade ju slutat på fotbollen så började gymma en hel del. Kollade fotboll med Tair och Elin en kväll, mysigt! Några dagar senare  åkte jag in till Landskrona för att se Bois spela fotbollsmatch med Tair, Erik och Rasmus. Var hemma några dagar ifrån skolan för att jag var sjuk, sysselsatte mig med filmer ifrån hemmakväll och sömn. När jag blev frisk var the back to school, pluggade som en dåre (typ) Åkte hem till Thimo en dag med hans skolböcker eftersom han blivit sjuk. Gottit.
En fredag var det fest i kågeröd, taggade med tova. Glömde drickan hemma (smartasss) hade iallafall en awesome kväll i kågeröd!
Bakade kanelbullar med Elin en söndag efter att har varit full igång en hel helg. Denna månaden var det jäkligt mycket strul med ett par tjejer i skolan, skolarbetet fick väl lida lite eftersom när jag var i skolan hade jag och ett par andra tjejer i klassen full fokus på något helt oviktigt!
Var
på en av alla boisa-matcher med Lovisa, käkade mat, frös men det var mysigt ändå.
En fredag kom mina snygga tjejer till mig, Lovisa, Tova och madde!! Blev en sömnlös natt hehe. Men mysigt var det!
Firade Ulrikas födelsedag med massa trevligt folk en kväll och någon dag senare var jag på fest med samma människor och hade en riktigt grym kväll i Billeberga!
Åkte in till Landskrona ännu en tisdag för att kolla fotboll med Lovisa, fick träffat Filip för första gången eftersom jag och Lovisa åkte hem till honom innan matchen där mattias också var. Minns att vi frös som fasen började ju bli riktigt kallt.
En rättså dryg månad om jag får säga det själv, men lite kul hade vi ju dock på helgerna! (lite för kul)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0