Q/A

Hej, jag har läst att du gillar Lars winnerbäck och jag har svårt att hitta fakta om hans familj och privatliv, så jag tänkte om du visste lite om honom som du skulle kunna berätta ?:) väldigt bra blogg också!(:
Hejhej. Tack så mycket!!! :) Vet faktiskt inte heller speciellt mycket om Lars Winnerbäck om jag ska vara ärlig. Lyssnar på hans musik för att jag diggar den och för att den betyder rätt mycket för mig. (Blir så när man lyssnar på en låt vid ett speciellt tillfälle). Men jag kollade upp det på internet, och fann ett litet urklipp från en artikel ur aftonbladet.


Du och Lovisa har ju varit bästa vänner ett tag, har ni någonsin bråkat? :)
Jag och Lovisa har varit vänner sedan 2007, vi har båda alltid varit intresserade utav fotboll så vi har träffats därifrån. Våra brödrar gick även i samma klass på högstadiet så då presenterade de oss två för varandra. Dock umgicks vi inte speciellt mycket utan pratade mest när vi sågs i korridorerna när vi började högstadiet. Sen en vinter hände det något, tror det var i åttan. Jag och lovisa blev verkligen ovänner kan inte minnas varför, men ja. Sedan löste vi det, blev vänner. Började umgås i Januari 2010 och då blev vi superbra vänner. Sedan dess har hon varit min absolut bästa vän, rätt sjukt hur mycket Lovisa ställt upp för mig, aldrig sviktit mig, utan bara funnits där. Fick ett kedjebrev innan, brukar aldrig läsa dem men just idag gjorde jag det (mest för att det är alla hjärtans dag och för att jag trodde det skulle stå något om kärlek) det stod lite olika saker, men ja kunde bara tänka på lovisa när jag läste mailet.

"En enkel vän förväntar sig att du alltid är där för henne/honom
"En verklig vän är alltid där för dig.
 
" En enkel vän har aldrig sett dig gråta.
En verklig vän har sina axlar våta av dina tårar"

Bara förra veckan satt Lovisa och jag på soffan och hon tröstade mig, känns lite dumt att gråta på hennes
axel med tanke på att hon är så liten (medel) Men ja, känns ändå skönt att hon aldrig dömer mig, vad som än
hänt
. Men tanken av att Lovisa alltid finns där gör mig så jäkla glad.Klart vi småtjafsar ibland, vem gör inte det?
Men av alla gånger vi har roligt ihop så glömmer man liksom bort det dåliga. Vad långt detta blev, men svaret
på din fråga är iallafall nej. Vi har aldrig bråkat :)








Kommentarer
Postat av: kanobiz

jag älskar dig högt, min bästa vän

2011-02-14 @ 22:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0