På tisdag ska jag flytta ut ur mig själv



Hej!!! Fasen vilken storm det var ute igår, helt sinnesjukt hur många gånger jag vaknade. Hade till och med ipoden i. Vet inte hur många gånger jag gick upp och kollade ifall något fönster gått sönder. Sen gick det bara utför imorse, larmet gick inte igång, stadsbussen var försenad, missade min vanliga buss så fick ta en annan. Men nationella gick ju iallafall hyffsat! Var inte så svårt som jag trodde. Nu har jag min fina Emelie här, och vi ska baka muffins! Men vi hörs senare. Big löve

Kommentarer
Postat av: Anonym

pallar in så snyggt du klär dig

2011-02-08 @ 23:09:33
Postat av: Anonym

och så snygg du är:O

2011-02-08 @ 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0