never trust a hoe

Har varit ute i La och trotsat regnet. Efter en cykeltur ner till hemmakväll var vi rätt blöta. Nu sitter jag, Lovisa och väntar på att Joshua ska vakna så att han kan laga mat.

Att jag fått till hela veckan?? Eller alltså det har varit en helgrym vecka! Imorgon är det fredag, fint som det ska vara ska jag träffa tjejerna och käka middag och sådant gott! Anyway, hoppas ni haft en bra dag. Och hoppas att det gick bra på nationella. Peys

såhär kan man chilla efter nationella, och bara så ni vet hade jag tagit fetaste bilderna på min outfit idag. Sen när jag kom hem var bilderna borta ifrån kameran? Poff. Strunt i det!! Ni får vänta tills imorgon istället. Hörs


"I’ve been doing just fine
Gotta gotta gotta be down
Because I want it all
It started out with a kiss
How did it end up like this
It was only a kiss, it was only a kiss"

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det gör ont som fan vissa dagar och visa dagar är det ingen smärta. :o

Ja visst är dom skit snygga! :)

2011-02-11 @ 16:46:36
URL: http://brks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0