när långa nätter inte blir som man vill

Tänkte bara säga att Varje dag är inte den andra sig lik med Lovisa, Lovisa är världens bästa vän. Förövrigt tja typ, blev väckt rätt tidigt när träningsnarkomanen skulle åka in till Malmö för att träna (Lovisa då) Tog då bussen hem, träffade Ulrika som gjorde mig sällskap ända vägen till Landskrona. Gjorde upp planer på att sova i några timmar men istället stack jag ut och sprang en runda.
Nu ska jag göra brunch, och ta hand om en sjuk bror. Hur snäll är inte jag? Snällast

Förresten hey you som kommenterar anonymt ifrån Landskrona, har kollat upp ditt ip-nummer och vet ju precis vem du är J. Är verkligen inte besatt av Mattias, but clearly your obsessed with my blog? Eftersom du kommenterar två minuter efter varje inlägg? Lite ironi faktiskt. Men vad vore världen utan haters? Sen och andra sidan får vi ju ha lite sympati för sådana människor, det kan ju inte vara lätt att inte tycka om sig själv. I get it, fortsätt du och skämma ut dig själv. You're doing it so well.

Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

you go girl! ta ingen skit :)

2011-02-24 @ 12:43:50
Postat av: Erika Brice

så rätt! Good work liksom haha ;)

2011-02-24 @ 12:52:42
URL: http://erikabrice.devote.se
Postat av: Anonym

Måste säga att din blogg och du äger

2011-02-24 @ 14:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0