Dag 6 - mina rädslor

Har väl bara en sorts rädsla egentligen, och det är väl min fobi för ormar. Rätt sjukt egentligen men jag är så otroligt rädd för ormar. Kan börja gråta bara jag ser en film med ormar i. Ja, det är lite läskigt att vara så rädd. Minns när vi var ute och gick i skogen för ett par år sen, vi hade gått uppför en riktigt lång backe sen kom vi till ett ställe där det var fullt med löv och jag tyckte det rörde sig, sen tyckte jag även att det såg ut som att där var en orm. Snabbt som fasen sprang jag ner för hela backen och vägrade gå upp igen. Slutade med att mamma fick komma ner och hämta mig. Ja, tror ni förstår hur rädd jag är för ormar!

Kommentarer
Postat av: :D

http://www.google.se/search?q=f%C3%B6r+att+%C3%B6verkomma+en+r%C3%A4dsla&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a

2011-02-06 @ 23:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0