AUGUSTI/2010

En helnöjd tjej vaknade upp 1 augusti efteratt ha sett Timbuktu kvällen innan, han var grym! Sedan åkte jag och Lovisa till Blekinge, fasen vilka mysiga dagar vi spenderade i hennes sommarstuga där. Helt sjukt avslappnande efter en rolig med hektisk månad (Juli då)
Började såsmåningom packa inför Englandsresan, blev vän med Elin som jag knappt sagt ett ord till på 4-5 månader. Den sjätte augusti var väskorna packade och jag, Joshe och Mamma åkte till England!! Efter åtta sjukt härliga dagar i London var vi hemma i Sverige igen, ja jag behöver ju inte dra upp vad vi gjorde igen och hur jäkla underbart det var? För finns ju en kategori som heter "Englandsresan" till höger som ni kan läsa.
Blev sjuk några timmar senare när vi kommit hem ifrån England, fick feber och mådde inte alls bra! Pratade med M otroligt mycket och vi bestämde att vi skulle träffas någon dag.
Var på minnescermoni för Wilmers pappa, sorgligt..
Den näst sista sommarlovs dagen spenderades ute med Tair, Joshua, Elin och Fredrik. Efter ett härligt sommarlov hade vi mycket att prata om!!
Sen började helvetet igen (skolan) Sen levde vi väl på helgerna och dagarna rullade på. Malmöfestivalen började, fick se bra artister, bland annat Maskinen, Miike Snow, Lars Winnerbäck och Oskar Linnros. Fasen vad underbart det var! Sen blev det rätt många Bois-matcher med Lovisa. Var på party i Kågeröd med Lovisa! Klarade mig sedan en vecka utan Lovisa när hon åkte till Mallorca. Some tough shit alltså!
Fick även en ny telefon, awesom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0