Take that look from off your face

Detta kan nog vara min favoritfilm. Har nog sett den mer än 100 gånger och jag tröttnar aldrig, kan berätta om min och Lovisas gårdag nu när jag ändå är i farten, började med att käka middag nere i stan, sen köpte vi godis, satte oss på en buss för att se vart vi hamnade, så såg vi att Kågeröd spelade nere i Borstahusen så vi hoppade av och kollade andra halvlek, sen åkte vi vidare, tog en liten tur på 1:an, sen 2:an... Lyckades spela in en mycket ful video (se nedanför) på bussen osv. Sen åkte vi hem, kollade film, åt godis, spelade in mer videos. (Charlie bit my finger, kan visa er någon dag) Sen kom vi på världens töntigaste idé som vi hållt på med hela dagen. (Jättemycket lol på oss två, när vi har tråkigt) Nu ska jag ju somsagt kolla Matilda. Sen ikväll ska jag träna med de blå eleganterna. Köss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0