SOMEONE LIKE YOU

"Det är farligt att spendera för mycket tid med sig själv, det leder till en massa grubblande, det som är ännu farligare är att lyssna på gamla låtar som påminner en om massa fint som helt enkelt inte finns kvar längre, som försvunnit med tiden. Jag blir rätt ledsen när jag tänker på denna sommaren, eller inte ledsen, men den har gått så otroligt fort, och det känns som jag spenderat mer tid med mig själv än med någon annan och tillskillnad ifrån förra sommaren när jag var med Lovisa eller spelade fotboll nästintill hela sommaren. Ja, visste ju helt klart att inget skulle klå förra sommaren, men någonstans inom mig hoppades jag ändå på att den skulle bli nästan lika bra, visst jag har haft sjukt roliga stunder denna sommaren som jag sent kommer glömma. Men inget är som första gången ellerhur?"

Har glömt hur bra denna låten är

Kommentarer
Postat av: sara kronqvist

du rakpermanenta ditt hår för ett tag sen va?

är du nöjd, funkar det, skulle du rekommendera det till andra? var och vem gjorde det på dig? vad kostade det?

tack på förhand

2011-08-07 @ 12:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0