you turned out to be the best thing I never had



Hejhej hallå, började min morgon med en väckning utav alarmet på min telefon som fick mitt hjärta att gå i hundra. Fytusan vad rädd jag blev! Men sen begav jag och Elin oss till Ica för att handla frukost som sedan avnjöts på hennes altan. Hur mysigt somhelst! Runt två-tre begav vi oss in till Helsingborg för att sedan åka över till Helsingör och mysa!!! Nu är jag trött, trött i huvudet, trött i ryggen.. Suck! Massa puss på mina fina läsare.


"Suddasuddasuddasudda bort dom
Nertryckare finns alldeles för gott om
Suddasuddasuddasudda bort dom
Som hugger dig i ryggen när du vänder dig om
Vi ser dom redan från start, ögonen säger en helt annan sak"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0