PROJEKT


Hejhej! Har inte bloggat på hela dagen eftersom jag inte haft tid. Igårkväll gick planerna i kras med Elin och Julia eftersom det hände en sak (personligt) som gjorde mig otroligt ledsen, så jag var helt enkelt bara tvungen till att träffa Lovisa och prata (kunde gjort det över telefonen) men ja, ville bara komma bort lite. Anyway, känns bra att jag har en sådan otroligt stöttande vän. Du är bäst! ♥

Idag åkte jag ifrån Lovisas place runt elva, tog bussen hem, duschade fixade mig sen kom Elin och Julia hit och vi begav oss till Ikea. Mina bilder som jag beställde i fredags kom nämligen idag. Håller på med ett litet projekt som jag kommer visa er ikväll om vi blir klara annars imorgon! Vi var även en sväng på väla åt wok och chillade runder lite, förtidsinställer ett inlägg åt er där jag visar en sak som fick följa med hem idag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0