MISS SOME NIGHTS IN JULY


Photo taken by: me
Godmorgon! Ska snart bege mig ner till Exan, skulle egentligen spelat match men det andra laget lämnade vo, så det blev en enkel vinst idag. NICE! Inatt har jag sovit sådär, var ju hemma själv igår och imorse vid halv sju tiden vaknade jag av att det åskade och blixtrade (är ju rädd för det dära) så blev sjukt rädd, började gråta och ringde till mamma som körde hem för min skull.. Haha, nej jag skämta! (iallafall med det där att hon körde hem) Jag är ju inte 3 år. Men kröp ner i mammas säng och då kändes allt mycket bättre. Kan riktigt känna hur mina ögon fortfarande är våta, och hur kallsvettig jag är.. Men ja, next up exan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0