Lovin' you could be a crime

DRÄGGIG bild sen mitt födelsedagskalas!
Jason Derulo – It Girl
För ett år sen idag spenderade jag min sista sommarlovsdag på en minnescermoni för Wilmers pappa, sen åkte jag till Väla med Joshua och träffade Elin där, åt tacos, osv. Idag är det exakt 6 dagar tills jag börjar på en helt ny skola med helt nya människor, ska ju självklart bli jättespännande men är ju så grymt nervös. Iallafall så åkte jag till Svalöv igår, gick en runda med Tair och Elin sen lämnade vi av honom hemma och begav oss hem, åt lite nattamat och låg och pratade i minst 2 timmar innan vi somnade. Mysig kväll! Hursomhelst så ska vi till Elins mormor och äta pannkakor nu, sen ska vi till Landskrona för lite ärenden. HAUDI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0