BACK IN THE DAYS


Hejhej! Vilken nostalgi känsla att cykla genom svalöv på en röd cykel igen, vilket jag gjorde imorse. Inte på min röda cykel dock, men ändå. När jag satt där på cykeln och funderade (funderade på att jag faktiskt saknar svalöv, och antagligen kommer sakna vintern, som förövrigt är otroligt mysig i Svalöv) så cyklade jag faktiskt fel. Cyklade till vårt gamla hus av gammal vana när jag i själva verket skulle hem till Tova och hämta en laddare. Nog om det, kollar sex and the city med mamsen, är inne på andra filmen nu. Så jäkla snygga kläder?! 2 die 4, rent ut sagt.

Taggar en dag med Elin och Julleman imorgon. Det vankas en tur till helsingör för lite mys!!!! Allt för mig idag. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0