I'm out!

Vet ni vad? Jag är superglad! Var inget större fel på ryggen, bara att jag stretchar för dåligt och för att den inte hängt med eftersom jag växt tio centimeter sen i somras. Så nu ska jag träna! Hur är det med er annars? Bra förmodligen. Fint väder och allt! Passade på att ta en fika med mamma för några timmar sen. Blev lite uttråkad när jag väntade på att hon skulle parkera så gick en runda på stan, och fick med mig två fina saker hem! Ska byta om och sticka på träning snart. Ciao!


Ett par fina cykelbyxor med spets som aldrig hamnade i min garderob förra året (lånade lovisas hela sommaren eftersom jag bara har i helspets själv) Men de tycks ha hamnat rätt nu!

Kommentarer
Postat av: nicole

var köpte du dom fina du? :)

2011-04-29 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0